Merhaba güzel anneler. 5+4 gebeliğim var hafif lekelenme oldu ve kontrole gittim doktor kesenin biraz aşağıda olduğunu dinlenmemi söyledi progestanı3e çıkardı. Bu durumu yaşayan var mı ve sağlıkla süreci atlatan annelerden güzel şeyler duymaya ihtiyacım var 🥺