Dipsy valla orda doğum yapan arkadaşlar hep çok memnun ama bi kere haftasonu böbrek sancım tuttu taş düşürüyormuşum kadın doğum acil ve yetişkin acil yüzüme bakmadılar rezaletti. Ne annemi yanıma aldılar nede muayenede yardımcı oldular sancı içinde kıvranırken doktorla 2 yardımcısı mal gibi giyinip yatıp kalkmamı izlediler acele içinde suratıma bakmadan yolladılar. Elime kağıt verdi servise geç dedi bi baktım 22 +2 haftalık yerine 2 günlük gebe yazmış doktor. Hiç birşey yaptırmadan çıktım ordan hemen