İlk doğumum çok kötü geçti duyulmuş hast. Duyulmuş dr. Seçmeme rağmen ölüyordum nerdeyse. Canımı aldılar karnıma öyle bastılarki. Çığlığım 4kattan duyulmuş. Aradan 6 sene geçti şimdi normal doğum istemekle yürek yemiş mi olurum. Devlet düşünüyorum bukez. Özelde hevesim falan kalmadı. İlk doğumla 2. Doğum arasında doğum benzerliği olurmu 2. Daha kolay oluyor diyorlar aradan 7 yıl geçmiş olacak yinede kolay olur mu.