Anonim066 Bebek etiketlerinin hem yaka kısmını hem iç kısmını mı kestiniz ikisi de çoçuğa dokunuyor mı
Hamide_00 Anonim066 evet canım oğlum 3 yaşında hala keserim boynunu falan kaşındırır alt üst olacak şeklinde hepsini kesiyorum