Kızlar meraba🫶🏻 size bişey sorucam bilgili olan cevaplarsa çok sevinirim . Diyelimki mesela 37. Haftadasınız ve bebeğiniz hala dönmedi. Sezaryen tarihi veriyorlarmı yoksa dönmesini 40. Haftaya kadar bekliyorlarmı? Kuzenim için soruyorum bilgilendirebilirmisiniz bilenler süreci