Benim oğlumda yeni 5 oldu. O da öyle. Tek oyun oynadığı çok nadirdir. Bende iki kişilik oyunlar aldım. Buz tuzağı, kurbağa denge oyunu vs gibi ya da resim yapıyoruz. Tek büyüdükleri için normal kuzenleri gelince bizimle oynamak istediğini söylemiyor hiç.