burcuz oladabilir de olmayadabilir de biz bilemeyiz. yüksek ihtimal olumsuz bir şey değildir ama mutlaka doktora gitmeniz gerek, bebek daha tutunma aşamasında, her türlü kanama lekelenmeyi ciddiye almak şart. Progestan filan gerekebilir belki, hiç burada vakit kaybetmeden gidin bence