Ben dün hastaneye gittim kan tahlili verdim 0.100 yani gebelik yok duvar 16 santim 11 santime kadar incelmiş ben bu ay senden her zamanki gibi çok yoğun adet bekliyordum ama olmamış dedi olacak bugün yani dedi bir tane ilaç yazdı onun da başladı dedi daha almadım ilacın ismini Söyleyemeyeceğim Her muayeneye gittiğimde doktora 3.04 defa hamile olmamda sorun olacak mı diye soruyorum doktor hiçbir şekilde sorun yok Gebe kalacaksın inşallah diyor