Girne12 Merhaba kızlar.ıkılı test sonucunuz kaç çıktı rısk olarak.kac kadında bir riskiniz çıktı mesela 4000 kadında bır gıbı
mrsdoruk Girne12 öyle bir şey çıkmıyor ki sonuçta genelde bş değer vardır ya cut pff değerinin ğzerinde ya da altında yazılır test sınucunda
mrsdoruk Girne12 öyle bir şey sizden duyuyorum ilk defa genelde burda da hep denk geldigimde riskliyse eger yazılan sey cut off değerinin üzerinde yazıyo bilmem kac bebekten birinde yazdıgı bence cok sacma
mrsdoruk Girne12 sorunuz degil dediginiz sey kacta 1 bebekte olma ihtimali genelde riskl varsa cut off değerinin üzerinde yazar
SedaErylmz35 Girne12 Alt kısımda açıklama bölümünde de Nöral tüp defekti riski tarama cut-off değerinin altındadır yazıyor. Seninkinde nasıl
Girne12 SedaErylmz35 benımde oyle yazıyor da doktorun dedıgı 5257 de bır rısk yanı 5257 kadının bırısının cocugu bu rıskı tasıyor
Minnakanne61 SedaErylmz35 benim de şuan test sonucum çıktı açıklama bölümünde bişey yazmıyor sadece pap ve hcg de değer var
SerminMutlu Girne12 Aycankolay 1/250 nin altindakiler risk grubunda oluyor zaten sizin degerinizde cok iyi o sebepten 8000 kadinda 1 gibi
SedaErylmz35 Girne12 Bence çok düşük bi risk sen içini ferah tut olumlu düşün hiç kafana takma vitaminlerini falan düzenli kullan Allah’ın izniyle sağlıcakla alırsın inşallah kucağına
mrsdoruk Bseyldrm bilgim yok ama bence önemli olan bu değil o dedigim cut off değerinin üzerinde veya altında yazması diye biliyorum