Nananan ben özel takipliyim ama şeker yükleme testi çok pahalı dediler diye devlette yaptıracaktim. Gittim ama üç gün sonra gel deyip liste verdiler elime. Bayağı karbonhidrat ağırlıklı bir liste. Özelde de kontrolüm vardı doktoruma sordum diyet yapmalı mıyım diye, ne gerek var o diyete o zaman yüksek çıkar tabi şekerin dedi. Neyse özelde de 400 TL biseymis ve orada yaptırdim testi. Diyet yapmadan direkt içeceği içerek. Mantığıma yatmadı zaten açlık şekerine ve içeceği içtikten sonraki şekerimize bakmaları gerek, niye üç gün boyunca karbonhidrat ağırlıklı beslenelim ki… Bu şeker yuklemeden daha da tehlikeli