kızlar su gibi akıntım geldi acile gittim rahim ağzını ölçmek için vajinal muayene etti ağrım var 1 saat falan oldu korkuyorum bi yandan 16. hafta cok geç değil mi alttan muayene için bir tehlikesi olurmu acaba sızlıyor gibi ağrım oluyor kendi doktorum bişey olmaz dedi ama korkuyorum yaptıranlar varsa yorum yapabilir mi içim hiç rahatdeğil :(