Normalde hep jiletle alırım ağda acısına bacak kol da dayanırım ama genital olunca acısına dayanabilirmiyim bilmiyorum bide hamilelikte kasılma olurmu tedirginim, son ay rahatlık açısından gitsem mi diyorum ama ağda için ne kadar bırakmak gerekiyor kuaför yavaş davranıyor mu gidenler tavsiye verebilirmi yoksa yine jiletten devam😬😬