kubraaaa123 Doktorum nöbet tutamaz raporunu elle manuel yazarak kaşe imza attı, herkese bu şekilde veriyorum dedi ama sistemden doldurulması gereken bi form değil mi arkadaşlar daha önce alanlar bilgi verebilir mi???
esca344 kubraaaa123 2 defa aldım evet eminim son kararım bu diğer çalışabilir çalışamaz raporları gibi değil doktor yazıp veriyor sistemsel değil