_ikra_19 Kızlar 6+2 haftalığız fakat kasıklarımda aşırı bir ağrı var adet sancısı gibi kıvrıldığımda geçiyor ayağa kalkıp doğrulamıyorum aynı şeyi yaşayan varmı acaba
Ayenokak _ikra_19 normaldir benimde çok fazla oluyordu hala oluyor 15 haftalık Yerleşme ağrısı diyorlar kanama olmadığı sürece herhangi bir sıkıntı olmaz deniliyor
_ikra_19 Bahar_tural çok araştırdım bende herkes olabilr dedi içim rahatladı biraz sizde içinizi rahat tutun Allaha emanet miniklerimiz 😇😇