Merhaba kızlar,5+2 de kahverengi akıntım olduğu için pregestan fitil başladık 6+2 de ise bebeğimi ve kalp atışını gördüm fakat 6+4 yani bugün öyle böyle bir mide bulantım yok kusma da ara ara eşlik etti sabah aç karnınayken normal mi çevremde bilmişler daha erken nasıl oluyo diyor göğüs hassasiyetimde var özellikse sabah uyandığımda sizşn nasıldı yada nasıl geçiyor?