Bebeğim doğduğundan belli 10 gündür kuvözde süt sağıp götürüyorum bugun ilk defa emzirmek için gittim ama bebeğim emmedi hemşireler biberona alıştığını o yüzden memeyi reddiyor olabilir dedi nasıl yapacağız bebeğim toparlandı şükür memeyi emerse taburcu olacağız şuan emmesine bağlı ne yapacağız bilmiyorum