Kızlar 22. haftamda kasılmalarım başladı ve nst de 60 a vuran sancım çıktı. O gün hastanede yattım ve şu an 25 haftalık olduk hâlâ adalara devam ediyorum günde iki kere. Bugün de 2 kez kullanmak şartıyla endok fitil verdi doktorum. Kasılmalar devam ettiği için. Adalata da bir süre daha devam edeceğiz. Burada birisinin yazısına denk geldim: “Adalat yüksek tansiyonu olanlarda kullanılır, eğer tansiyon normalse bebeğe zarar verebilir” yazıyordu. Benim tansiyonum hep normaldir bazen de düşük. Benim gibi tansiyonu normal olup adalat kullanan var mı ? Tabi doktorum zararlı olsa vermez ama endişe ettim yine de.