Noluyoya komşumun kızı 1.45 boyunda kız kardeşi de 1.55 boyunda ikisi de 2 ay arayla hamile kaldı . İkisi de devlet takipli idi .
1,45 olana doktor boyundan dolayı normal doğum yapamayacağını söylemişti . Özele gitti o da aynısını söyledi . Bu da o kadar ağladı ki .
Sancısı gelmeye başladığında 3 dakikaya bir olana kadar sancıyı çek hastaneye gidiyor 6 cm Tabi acil boya mı bakacak . 2 saat de orada sancı çekip 10 cm tam açıklıkla kesisiz dikişsiz doğumunu yapıyor . Ve çok kolaydı dedi ..
diğeri uzun olan sözde garibim suni sancı ile saatlerce çekiyor sancıyı artım açılma 8 cm geçmeyince 2 yere kesi atıyorlar .
Bende onda duymuştum 1.50 altı olanlar normal yapamaz diye şaşırmıştım . Ama kız gayette rahat yaptı . Bence açıklığı sancı anı belirliyor yok boy yok çatı muayenesi yok bilmem ne . Ne belli oluyor ise doğum anında oluyor