Elifckmk123 ben Kraft Kenya dan çok memnunum valla, 4 aydır kullanıyoruz, şimdiye kadar puset ile kullandık, puseti de çok kullanışlı, 13 kg ye dek oto koltuğu da oluyor. İlk kez bugün koltuğu ile kullandık, o şekilde de pratik. Koltuğu da zaten tam düz yatırılıyor, yenidoğandan itibaren kullanılıyor, puuset almak zorunda değilsiniz, ancak ilk zamanlar pusetlu daha rahat oldu bizim için.