a-koroglu genoks için ben de hep olumsuz yorumlar duydum, genoksun laboratuvarı da benim evime çok yakın dibinde ama güvenemedim, doktorum da önermedi. Eurofins en aklıma yatan olmuştu, oraya yaptırdık iki üç arkadaşım da oraya yaptırdı. Benim sonucum temiz gelmişti, bebeğim de doğdu. Ben bir sıkıntı yaşamadım eurofins ile, söyledikleri günde sonucum geldi v.s. mağduriyetim olmadı, sonucunda yanılma da çok şükür olmadı. Ama haklısınız karar vermek çok çok zor. Eurofins için ısrar edemem, ama genoksu eleyin derim, açıkçası fetal DNA değil, başka testler tahliller de bile yanılma olduğunu çok sık duyuyorum.