Sahralina henüz doğum yapmadım bu konuda tecribeli değilim ama ocak bebekleri olacak benimkiler. Tecrübeli arkadaşlarımla konuştuğumda zaten ilk aylar bebek arabasıyla bir yere çıkamayacağımı sonrasında da içine puset minderi alıp bebekleri koyabileceğimi söylediler. Pusetin takılıp takılmamasını dert etmedim ben açıkçası zaten çok kısa bir dönem kullanılacak bir şey. Pusetleri de joienin juva modelini aldık en hafif onlar geldi bize. Bebek arabasının tek eksi yönü çift taraflı kullanılamıyor oluşu ama biz karı koca uzun yürüyüşler yapan insanlar değiliz hava almaya çıkartırız bebekleri tabiiki ama ne kadar eksikliğini hissederiz bu durumun bilmiyorum. Kendi yaşam tarzınızı düşünerek seçin bence:) benim için önemli olan asansöre sığması,çoğu kapılardan geçmesi, hafif ve az yer kaplamasıydı. Aracımız büyük bir araç aslında suv ama yine de çok seyahat eden bir çiftiz ve artık eşyalarımız çok olacak o yüzden ne kadar minimum olursa o kadar iyi olur diye düşündüm ben. Umarım siz de içinize sineni bulabilirsiniz. Ama tavsiyem imkan varsa mağazalara gidip denemeniz