tanhc benimde ilk gebelik, negatif doğum hikayeleri okumamaya duymamaya çalışıyorum 😁 kesip dikme işi korkutuyor beni sadece. Reels kaydırırken bir doktor çıktı karşıma, biraz yırtılman olacak sakin ol çocuğu it vs diyordu. Artık normalden de korkuyorum 😁Ama doğumdan çok, böyle bir devirde bebişi nasıl büyüteceğiz korkusu var içimde