Yenianne3 evet her hafta kontrole gidiyorum riskli gebeligim var. Ayda 2 kez ozel perintalojiye 2 kez devlet perinataloguna gidiyorum test tahliller hepsi devlette yapiliyor. Ozeldeki doktorumun klinigi var zaten hastane ortami degil. Ama cihazi kat ve kat üstün her seyini en ince ayrıntısına kadar gösteren ultra bir cihaz ve daha detayci daha ilgili daha bilgili her anlamda beni guzel yonlendiriyor . Devletteki cihazin kalitesizliginden 2 defa farkli kotu seyler soylendi ama hic oyle seyler olmadi şükür. Birde elimizde en azindan her gidiste renkli ultrason kagidi ve olcumleri tek tek oluyor