AnneeeG1 Kızlar belirti falan var mı sizde ve ne zaman test yapmayı düşünüyorsunuz gelin beraber bekleyelim
AnneeeG1 minikbebegim06 bu ayın 13 de randevu aldım direk gidip kan versem daha mantıklı değil mi sizce