Ozlm_24 bu sorunu yaşayan ve kadın doğuma gitmeyi düşünen arkadaşlar naçizane tavsiyem var. bence önce gidip kan tahlili verin. doktora beta sonucundan sonra gidin. bir tanıdığım doktora göründü hamile olduğunu bilmeden direkt doğum kontrol hapı vermiş, sonucu kötüydü. temkinli olun ultrasonda hamileyseniz bile bir süre kese bile gözükmüyor.