Rabis1 7. Haftamdan beri kese dışında kanama alanlarım olduğu için progestan kullanıyorum bir kere az bir şekilde kanamam oldu çok sürmedi 2 gün hastanede yattım ve progestanın dozunu arttırdı doktorum, sonrasında bir sıkıntı yaşamadım, doktorum bebek büyüdükçe kese dışındaki o kanama alanları kendi kendine yok olacak dedi ve 3 hafta sonraya randevu verdi, cumartesi kontrolüm var inşallah kanama alanları geçmiştir diye dua ediyorum. Kanama olmaması için uzanıp ayaklarımızı yukarı gelecek şekilde yatarsak faydası oluyormuş öyle söyleniyor ama denemedim