Elf69 Kızlar merhaba kendi hesaplarıma göre 7 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim çarşamba doktora gidicem ama hiç belirtim yok göğüs hassasiyeti vardı kayboldu onun dışında akıntı kramp hiçbişey yok normal mi acaba