hermione_granger Talentedmom galviks ve gaviscon bitiriyordum şişe şişe artık fayda etmemeye başladı nexium mide korucu vermişti doktor yani gaviscon içebilirsin
Asi_07 Talentedmom gaviscon kullanıyorum 2. Kutu bitmek üzere 1 saat rahatlatıyor sonra yine aynı bağışıklık kazandım sanırım artık çok fayda etmiyor
MervEslinArden Talentedmom Rennie pek fayda etmedi Gaviscon şurup kullandım faydasını gördüm İkisininde kullanımı var hamilelikte
myavocado Talentedmom gaviscon kullanmadım ama doktorum rennie Duo vermişti bana iki üç şişe bitirdim gebelik boyunca. Ama ben 16. hafta filan başlamıştım, 6. hafta kullanımı için yine de doktorunuza da danışın
aysegull01 Talentedmom gebelikten önce de mide yanması sıkıntım vardı kullanıyodum doktorum bıraktırmadı hiç devam ediyorum
Happymothers Talentedmom bana gaviscon şurup verdi doktor mide yanmam ekşimesi veya ağrısı olunca bir tatlı kaşığı içiyorum çok zorunda kalmadıkça içmemeye çalışıyorum ama bazen dayanamıyorum
hamcokelek33 Talentedmom bu arada mide yanmasına bir yemek kaşığı tahin yedikten sonra üstüne ılık su içmek de çok iyi geliyor
Mrsacar Talentedmom rennie kullanıyorum o an iyi geliyor ama tekrar yanıyor tsbi günde 3 kere kullanabilirsin demişti doktorumuz geçmemeye çalışıyorum 3 tsneyi işte
hamcokelek33 Talentedmom yok valla denemedim, sadece tahin kullanıyorum eğer geçmezse şurup içiyorum 🥹