Kızlar geçen hafta kalp atışı dinlemeye gittik 7 haftalıktı duyduk. Tahlillerimde enfeksiyon çıktı Aksef ve piyeloseptyl diye bi ilaç yazdı içmeye başladığımdan beri aşırı uyku ve kalp çarpıntısı yaptı. Bugün doktoru aradım bende böyle etki yaptı diye 7 hafta çok erken piyeloseptyl kullanma bırak dedi. Ay sinir oldum bu ilacı sonuçta siz yazdınız yani kafama göre almadım madem bu haftalarda kullanılmıyor neden yazıyorsunuz. Kullanan oldu mu yan etkisi falan oldu mu