susi2 Herkese merhabaa hadi yeni hamilelik haberi alanlar toplanııınn ❤️ ben daha 4+0 ‘ım çok çok yeni doktora haftaya gitmeyi düşünüyorum şu an gitsem kese bile görünmez bu yüzden beklemek zor da olsa bekleyeceğim 🥹 Sizler ne durumdasınız?
aleynaozalpp14 susi2 canım hayırlı olsun benim 6 haftalıkken kese bebek ve kalp atışı görülmüştü 2 hafta bekle garanti sende çok güzel hisler bizde 17+3 olduk💙
susi2 Seyma63_ Aayy hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤗 Ben doktora gitmedim henüz haftaya gitmeyi düşünüyorum ☺️
Smom Seyma63_ yumurtalamadan kaç gün sonra öğrendiniz bende çok heyecanlıyım bu ay için inşallah vardır
susi2 aleynaozalpp14 Aayy süper seninde hayırlı olsuun canım 🤰🏼Bende haftaya gideceğim kısmetse kan da vermedim bakalım heyecanla bekliyorum 🤗