Limonlukekkk ya bu konuda benim de memleketim Çanakkale, annemlerin evi denize sıfır, plajlara v.s. çok yakın, asos, bozcada ya filan günübirlik gidip geliniyor ama beni tatmin etmiyor öyle tatil 😂 4-5 gün de olsa herşey dahil otel tatilini çok seviyorum, yiyip içip yatmak, her gün tertemiz havlular v.s. senede bir hafta kendimizi ödüllendirmeliyiz diye düşünüp imkan oldukça her sene gitmeye çalışıyorum. Ama bu yaz benim de bebeğim 10-11 aylık olacak aynıyız sizinle, otel de ne kadar lüks temiz olsa da havuzu bebek için çok hijyenik olmaz, yakın arkadaşlarımızın bebeği de iki yaşında olacak, dediğiniz gibi Antalya tarafında villa tutmayı planladık iki aile, en azından çocuklar havuza rahat girsin, mutfağı da olacağından ek gıda, mama olayları kolay olsun diye. İnşallah çocuklar biraz daha büyüyünce otelden devam ederiz 😂 sizin için de bu sene villa daha rahat olabilir