Selam kızlar uzun bir aradan sonra merhaba :) ilk bebeğimi 2021 ocakta doğurmuştum o zamanlar giriyordum buraya şuan 2.gebeğim 11+3 üm buğün kontrolüm vardı cinsiyete erkek dedi doktor ve kesin dedi çok erken değil mi değişirmi merak ettim böyle olup değişen oldumu aranızda