Delila Kızlar selam ben 17+5 günlük hamileyim kasıgımda atma oluyor bazen sancı gibi de oluyor ama genelde pıt pıt kalp gibi atma oluyor neden acaba bebek hareketi mi tam anlamadım ?
Gunduzanne Delila bebek hareketi canım o bide hıçkırık tutuyo bebeği ritmiksel şekilde gelir genelde.
Ftmnnr Delila bebiş hareketi ama daha gücü sizin net anlamanıza yetmediği için size öyle pit pıt geliyor bı iki hafta sonra tam.hissedersiniz
Delila Ftmnnr bilmiyorum bebek aşagıda diyen var cinsiyete bağlayan var tehlikeli mi diyen var o yüzden tedirgin oldum biraz ☺️