Buseeozd Ezgisu 2 adet gün kurusu ve sıcak su içiyorum. Kabızlık sorunum var. Çözmek için güne böyle baslıyorum.
Kdrye Ezgisu esime sabah kahvaltida ne hazirliyorsam ondan yerim yada sut ceviz yerim. Demin haslanmis yumurta yedim uzandim 😉
Halvaci bulutunannesi33 muz zaten yararlı ama kahvaltı da yapmak lazım 😂 muz ıspanak portakal suyu bunlar hep kilo aldıran şeyler
Halvaci bulutunannesi33 muz zaten yararlı ama kahvaltı da yapmak lazım 😂 muz ıspanak portakal suyu bunlar hep kilo aldıran şeyler
BurcuuA MomBse hurma yeme bende çok yiyordum erken Doğumu tetikliyormuş hurmayı son aylarda yicen Doğumu kolaylaştırıyomş doktoruma danıştım yersen anca 1 tane ye fazlası zararlı dedi
Omrebedel MomBse bana doktorum hurma lyi onermiyorum demisti gebelerde bende korkuyorm size doktorunuz bisey dedimi bu konu hakkinda rahimde yumusama yapip dusuge neden oluyoms
Halvaci Buseeozd kuru kayısıyı geceden suda bekletincede ise yarıyor kayısıyı yiyip suyunu iceceksiniz
AzraCaglar Buseeozd canım bi de siyah kuru erik aldır. Geceden bi bardak suya koy bi kaç tane sabah kalkınca ilk suyunu iç sonrada erikleri ye. Bende çok fena kabız atlattım böyle. Gün kurusu ve kuru siyah erik bol bol yedim
AzraCaglar bsrgz cqnım zeytinde yiyebilirsin. Ben bulantıdan hastanede bile yattım 3 gün hiç bişey yiyemedim serumla beslediler. Sonra tuzlu peynir, zeytin, bir lokma ekmek şeklinde başladım
tugbamehmetbaki Ezgisu kan hapını içiyorum 1 saat sonra normal kahvaltı yapiyorium sonra protestan b12 balık yagi derken doyuyorum
Elif01 tugbamehmetbaki kan hapını içemiyorum 😔geçen gün gece içeyim deneyeyim dedim sabaha kadar mahfoldum uyuyamadım mideme oturdu ilaç şanlı sabah ta lavabodan çıkamadım kuscam diye ama kusamadım da
Hazal2323 Ezgisu hiç bişey yiyemiyorum evde hiç bişey kalmamış yatak odamın kapısını kilitledim uzanıyorum 😂😂
denizannee Ezgisu aç karnına mutlaka bir yemek kaşığı pekmez yiyorum. Direk bebeğe geçiyormuş sağlık ocağında takibimi yapan hemşire söylemişti 🤗
Buket48 denizannee illa ki faydasi vardir demi bebeğe pekmezin :) ben icemiyorum da eger yarari varsa bende kalkip icicem smdi 😄
Elif01 denizannee eşim zorla içiriyordu ama içemiyorum sinirlendi o da vermiyor artık ben kendim hiç içemiyorum zaten 😩 eşim her sabah aç karınla içer
denizannee Buket48 çok değil 1 yemek kaşığı. Bende kansızlık ve demir eksikliği var epeyce henüz 3 aylık olmadığı için ilaç baslayamiyor bende çözümü annemde ve hemşirece buldum napiyim 🤷🏼♀️ bide bazen için almıyor pekmezi 10-12 tane kuru siyah üzüm yiyorum o da kan yapıyor. Herşey minikler için. Sağlıkla gelsinler 🧡
denizannee Elif01 zorla demem tabi ama ben şey yapıyorum. O kaşığı ağzıma götürürken en sevdiğim şeyi yer gibi hayal ediyorum. Sonra hop yutuyorum oluveriyor. 🤭 iyi geldiğini söylemeseler yüzüne bakmamdaaa işte 🤗
tugbamehmetbaki Elif01 Benim de aslında bulantılarım var ama mecburiyetten içiyorum hemoglobin çok düşmüş
Meripella Bende sabahları pekmezli süt içiyorum tek başına pekmezi yutamıyorum. Ondan sonrada 1 saat aradan sonra kahvaltı yapıyorum tabi ona kahvaltı denirse hiç bişey yiyemiyorum açlıktan artık yorgun düşüyorum. Kahvaltı niyetine iki tane tost ekmeğini ısıtıp üstüne krem peynir reçel sürüyorum asla başka bişey yiyemiyorum 😭
Kubrakuzey Meripella süt ürünleri demirin emilimini azaltır pekmezli süt içince ne pekmezin ne sütün vitaminlerinden faydalanamıyorsunuz benim annem bir miktar suyla içerdi pekmezini bi öyle deneyin isterseniz