Balbebek012 DilAra_123 okula bağlı sadece ana sınıfı var mı yoksa ana okulu mu bazılar 3 yaş üstü alır bazıları 4 ten sonra sınıf açmak için bazen küçük yaş grupları da alınabiliyor
syldzn DilAra_123 ben kızım için sormuştum. Burada 36-72 ay grubu var devlette. Fakat kızım Kasım doğumlu olduğu için sistem kabul etmiyor dendi. Yani 1 Eylül den önce doğmuş olsaydı kayıt olacaktı. 3 yaştan itibaren alıyor
Serap09 DilAra_123 okul öncesi öğretmeniyim 4 yaş ve üzeri aliyordu bnm okulum her devlet okulu farklı oluyor olabilir belkide 48-60 ay sınıfım var önemli olan çocuk tuvalet eğitimini almışmi bu ilk kriter oluyor
DilAra_123 Benim kızı Ekim doğumlu seneye ekimde 48 aylık oluyor acaba tuvaletini falan herşeyini kendi yapıyor kardeşş olacağı için de okula vermek istiyorum ve çok istiyor
gezentianne DilAra_123 bölgeye göre değişitor benm oturdugum semtte sadece anasınıfı alıyordu 5-6 yaş ben 3.5 ta özele verdim. eski oturdugum semtte bağımsız anaokulları vardı tek bina ve 3 yaştan itibaren alıyordu
BusZeyRas DilAra_123 ekimden sonra 4 yaş olur olmaz mevcut yeterliyse alıyorlar canım. Kızım 2020 şubat doğumlu 2023 aralıkta almadılar 2024 şubatta hemen aldılar. Bir buçuk senedir severek gidiyor günde 4 saat bu yaş için yeterli geliyor en azından akranlarıyla zaman geçiriyor🥰🩷
glr2827 Benim bulunduğum semtte 3 yaş var. Eylül de 3 yaşında olanları eokul kabul ediyor. Annenin çalışması lazım deniliyor ama olmasa da kaydediyolar
Busramnida DilAra_123 normalde 5 yaşında okula başlıyorlar ama bazı yerlerde 4 te alan varmış bizim burda yok mesela