Smyyeeras Merhaba ilk defa buraya bir konu hakkında yazacağım, bir haftadır geçmeyen mide kazıntısı var ne yapacağımı bilmiyorum😞 yiyorum 10 dk geçmiyor sanki hiç yememişim gibi feci kazıntı var şu an 13+4 haftadayım cevaplarınızı merak ediyorum
sednc0 Smyyeeras ya bende bunun cevabını çok merak ediyorum sanki hiç bir şey yememiş gibi oluyorum şekerim düşecek gibi oluyor tuzlu ayran biraz iyi geldi tavsiye ederim
Ebrarhcr Smyyeeras Benim de öyleydi özellikle sabaha karşı aşırı bir midemde acıyla uyanıyordum açlıktan acıyordu O derece 9 aya girecem hala da öyle 🤦🏻♀️ 12 kilo aldım şu an Tavsiyem aza sık sık yiyin yoğurt da tok tutuyor işe yarıyor çok kilo da almış olmazsınız
eefkk 16+0 aynı durum iki haftadır bende de mevcut maalesef bir çözüm bulamadım sadece o kazıntıya direnmeye çalışıyorum hemen yemiyorum bazen geçiyor bazen geçmiyor😓😓
Smyyeeras eefkk biraz sinir bozuyor, inşallah tez vakitte geçer gittiğim ilk kontrolde soracağım doktora.. Cinsiyetini öğrendiniz mi ?
Smyyeeras eefkk 6 ocakta kontrolüm var inşallah kendini gösterir bebeğim🥹 Sizde sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın inşallah☺️
Fatma033 O hissi ben 22 23 . Haftaya kadar cektim en sonunda doktoruöa söyledim rennie yazöıstı bir kere iötim iyi gelmişti ama şeker hastası oldugum için şekerimi yükseltti sonra hep salatalık tuzlayip yedim havuc yedim yeşil elma hala da öyle yapıyorum
Smyyeeras Fatma033 inşallah tez vakitte sizde iyi olursunuz, içtiğiniz ilacı doktora gittiğimde bir sorarım
Smyyeeras sednc0 13+5 bende, o bayılma hissi bende de oluyor özelikte ayakta sabit beklediğimde, açlık kan şekerinize baktırdınız mı hiç ?