DeryArenn Kızlar 4 ay oluyor dogum yapalı aşırı bi şekilde saçım dökülüyor kel kalcam diye korkuyorum başına gelen varmı tavsiyeleriniz neler 🪷
Balbebek012 DeryArenn vitamin takviyesi alıyor musun emziriyor musun sana tavsiyem bir sağlık ocağında kan ver
DeryArenn nununundunyasi hayır şuan bisey kullanmıyorum ama doktora gitmem gerek heralde avuç avuç sacim dökülüyor
nununundunyasi DeryArenn doğum sonrası ilk üç ay da kullanmaya devam etmek gerekiyor maalesef bebek sizden çektiği için vitaminsiz kalmanız ve vücudunuzun bu tarz sinyaller vermesi çok olağan 😔 tabii ki gidin ve gerekli takviyeyi alın mutlaka
Balbebek012 DeryArenn öyle düşünme saç dökülmesi doğum sonrası normal ama kan verip sonuçları öğrenmen de fayda var