34.haftaya girdim an itibariyle 2 3 gündür aşırı sinirlilik hali yaşıyorum sebepli sebepsiz ve bunun farkındayım işin tuhafı ama sinir oluyorum bişeylere ve yüksek tepkiler veriyorum. Normalde çok sakin ve olumlu hamilelik geçirdim ama bu ara hiç sakin olamıyorum. Yaşayan var mı bu durumu