Gunesibekliyoruz
Adetim gecikince idrae testu yaptim çift cizgi cikti, en yakin ozel ersoy hastanesi vardi kosa kosa gittik eşimle. Tabi daha yeni olunca ultrasonda çıkmıyormuş bebek kese falan biz bi uzulduk yok diye, doktor kadin alttan da bakti yok... sonra kan tahlili yapın gelin dedi yaptik, orda cikti bebis 💓 biz mutluluk sarhoşu kosa kosa doktorun odasina gittik. Kadın hikayemizi de biliyor anlattık (bebeğimiz olmuyordu 3 yıldır, esim tup de istemiyordu henüz, umudumuz bile yokken normal yolla gelmisti bebegimiz, çok tedirgin ve mutluyduk) bize dedi ki "evet bebek var, INŞALLAH GELISIR! yani sanki gelismemesi daha olası bir ihtimal gibi umutsuz kötü söyledi... ben agla ağla... kalp atisini duyana kadar elim karnimda gezdim. Doktoru sikayet ettim ve bi daha kapısından gecmedim... hic bir risk olmadan beni korku icinde birakan hastane orası