Mrwezyn1 Deryakaya1802 ya tecrübenize dayanarak soruyorum nasıl anlıyorsunuz ☺️ doktorumuz da tahminim var dedi
Dnz0007 Deryakaya1802 @1Ali @staRmama Merhaba 11+2 haftalık bana da yorum yapabilir misiniz rica etsem?
A145N Mrwezyn1 kız olunca hemen gostermiyo arkası dönük oluyor benim erkek 11+5 dün ultrasyonla gördük baya belli etmişti
Deryakaya1802 Mrwezyn1 erkek olsa kendini hemen belli ediyor ama kızda kordon mu değil mi emin olunmuyo bazen bi de benim ikinci oğlum olcak keseleri fasulye şeklinde sizinki daha düzgün ☺
A145N Mrwezyn1 evet dönük o kız göstermez hemen bide ultrasyona girmeden önce çikolatayla vişne suyu için gösterir
Dnz0007 1Ali Merhaba Buda 12+2 haftalık doktor cinsiyet söylemedi buna da yorum yapabilir misiniz acaba?
civcivaslan 12 haftalık hamileyim. Cinsiyetine bakabilir misiniz? Teşekkür ederim😇 @1Ali @Elamomy @staRmama @Deryakaya1802