Kızlar merhaba. Hamileliğimde burayı çok aktif kullanıyordum şuan bebeğim 8 aylık oldu çok şükür. Evlenir evlenmez hamile kaldığım için doğumumla birlikte spiralde taktırdım 2.çocuğu hemen düşünmediğim için. 15-20 gün öncesine kadar çift koruma yapıyorduk ama 15 gün kadar önce spirale güvenerekten diğer koruma yöntemini bırakmıştık. Ancak 3-4 gündür kasık ağrısı yaşıyorum (normalde bende pek görülen bir şey değildir regl harici) ve özellikle dün kahvaltıdan sonra bir süre midem bulandı tansiyonumu ölçtüğümde 9/5di ilk hamileliğimde de bu durumları yaşıyordum gibi hatırlıyorum. Son regl tarihimi net hatırlamıyorum ama aralığın 2.haftası falandı sanırım. Spiralimde Gynefix internete bakıldığında en güvenilir spiral olduğu ve korumanın %99 olduğu yazıyor. Spiralli hamile kalan var mı aranızda? Varsa belirtileri ne zaman hissetmeye başladınız? Testi ne zaman yapmalıyım? İlk gebeliğimde regl geçmesini beklemeden yapmıştım ve direkt iki çizgi çıkmıştı