Balbebek012 Nafia12 galiba kullanılmıyor bebeğe zararlı. Ama siz en iyisi doktora danışın doktor bilgisi haricinde tavsiye üzerine filan kullanmayın
cylnmy Ben de kullanmıyorum ama panik atak ve anksiyete hastası oldugum icin yakın zamanda başlayacagım tabi doktoruma danısarak
Nafia12 cylnmy bende doktora gideceğim 10 yıldır kullanıyordum panik atak hastasıyım hamilelikte bir anda bırakınca kötü oldum suan 6 aylık hamileyim ama depresyondayım
cylnmy Nafia12 ah ah keske bizi anlasalar. Çevremde herkes yargılıyor. İnanın çevremde sizin gibi bir kişi bile yok. Sizle dertleşsem çok iyi gelirdi
anneoluyorum1212 Nafia12 merhaba kullanıp bir sorun yaşadınız mı acab? Kendimi çok çaresiz hissediyorum