Kızlar 8 ocak da sezeryan doğum yapacağım ama öksürüğüm var ilaç kullandım ama 2 haftadır geçmiyor herkes bir an önce doğur bişey olmaz diyor ama o dikişlerle öksürük beni korkutuyor açıkçası tecrübesi ya da fikri olan varsa lütfen bana yardımcı olun