Merhaba arkadaşlar tüp bebek transferimin 8. Günündeyim dün akşamdan beri tek taraflı olarak sağ karın boşluğumda ağrı var acaba uyuyup uyanınca geçer mi demiştim ama yok sabah kalktım ve hala devam ediyor bu normal mi acaba tecrübeli tüp bebek anneleri yardımcı olursa sevinirim 😊🥰