Gmom_ benim ilk gebeliğim de de saglıksız dediler bu hafta içi kanamanı bekle betan cok az artıyo dediler ama 10 gün sonra baktım düşmüyor kürtaja gittim doltpr kalp atısı var saglıksız değil dedi ve oğlum 6 yasında şuan size önereceğim şey moralinizi hep yüksek tutun sizin yaşadıkarınızı bende yaşadım 4 doktor da aynısını dedi tabi gaybı bilen Allah inanki herşey düzeliyor