Endoplazmik Arkadaşlar Depresyonda gibiyim sürekli bir Ağlama isteği sürekli bir uyuma isteği dua edin çok kötü bir şey evde bir de çocuğum var
yeni_anne2 Endoplazmik hormanlardan dolayı canım bende 2 hafta önce herşeye ağlama isteği ağlama durumu ağır duygusaldım anliycan bu hafta daha iyiyim çok şükür 😊🌸
Endoplazmik yeni_anne2 evet ama üzülüyorum karnimdaki bebeğe.. annesi gibi duygusal olsun istemiyorum.. Ve resmen gözüm kendi akıyor bir şey buluyorum aglayacak