Kızlar merhaba. Bugün 10+1 haftalık gebeyim. Dün duşta kırmızı bordoyla karışık kanamam oldu. 1 gün öncesinden içim sökülüyormuş gibi belim kasıklarım ağrıyordu, yorulduğumu düşünüp dinlendim. Doktorumu aradım hemen. Kontrole gittik çok şükür bebek sağlıklı hatta hareket bile ediyor 10+3’le uyumlu olduğunu söyledi. Kanama alanı oluşmuş. İlk gebeliğimde zaten kanamalarım olduğu için bunda da progestan kullanıyordum. Sabah akşam kullanmamı söyledi bi de progestanın iğnesini yazdı. 2 hafta dikkat etmemi sonrasında ilaçları keseceğini söyledi 2 hafta sonraya kontrole çağırdı. İğneyi yaptırdıktan sonra çamurumsu kahverengi bi akıntım oldu şuan kesildi gibi. Bu haftalarda böyle bi sorun yaşayanlar kanama tekrarladı mı, neler yaptınız? 3 yaşında bi oğlum var onunla ilgilenmem lazım kendim nöbet tutuyorum yarın nöbetim var. Nasıl dikkat edebilirim bilmiyorum .