Kızlar ben biraz panik bir insanım sürekli doktoru darlıyorum size de sormak istiyorum yaşayan varsa. Ben 9 haftalık gebeyim bu güne kadar sürekli göğüslerim çok ağrıyordu dün bir anda durdu sadece çok temas ettiğimde hafif bir ağrı oluyor normal bir durum mu bu?