Normalde adetim hiç gecikmez bir tek Kasım ayında 2 gün gecikti ve normalde 5gün süren adetim 3gün sürdü. Geçen ay normal ve tam gününde oldum uygulamadan takip ediyorum. Bu ay 2.gün gecikti göğüslerim çok şiş ve acı var, dün kasık bel ağrım vardı suan da ne belim ne kasıgım da ağrı var test yapıp yapmamakta kararsızım ne yapmalıyım😢