greenofbroccoli Selamlaaaar, İkili tarama testi için perinatolojiye yönlendirilen hamişler var mı aramızda acaba? Riskli gebelik geçirmiyorum, normalde kadın doğumcu yapıyor bu testi diye biliyordum ama yönlendirilen var ise aranızda cevapları bekliyorum 🥰
aleynaozalpp14 greenofbroccoli canım ben 12. Haftada hastanede verdim yönlendirme olmuyor hastane de alıyorlar kanını direk ben özele gidiyordum Orda aldılar ama istememiştim riskli olasılık oluyor ya genelde ikili üclü testlerde yanılma oluyor öyle dediğim gibi de riske yakın geldi ama Allah’ın verdiği can
Ftmnnr greenofbroccoli nirnmade kadın doğum yapar testi bütün çevrem takipli olduğu hastanede yaptırdı
aleynaozalpp14 Busramnida canım kanını alıyorlar 1-2 haftaya çıkıyor hastaneye de bağlı trizomy 13/18 var işte sonra yaşa bağlı risk var mı yok mu bunlara göre bi değer çıkıyor amaç doğruluk payı yok en iyisi fetal dna diyorlar oda ücretli ben 1 ay önce sordum 13.500 tl idi sizin doktorunuzun vereceği numarayı alıp bilgi alıyorsunuz fetal yaptıracaksınız durumunuz varsa direk onu yaptırın derim hem bebeğin cinsiyeti kalıtsal hastalıkları hepsi çıkıyor var yada yok fetal yaptırırsan ikiliye üçlüye gerek yok